Veelgestelde vragen

Verzenden, retourneren, klachtenregeling en veel gestelde vragen 

Wat is de levertijd van Wen’s Deco & Styling

Wij begrijpen dat je uitkijkt naar je bestelde woonaccessoires! Ze worden binnen drie werkdagen na plaatsing van je bestelling verzonden. Mocht een artikel even niet op voorraad zijn waardoor de levertermijn langer wordt, nemen wij contact met je op. Houd er rekening mee dat rond feestdagen een levering iets langer op zich kan laten wachten. 

Wen’s Deco & Styling levert je bestelling tijdig af bij de bezorgservice. Wij zijn niet aansprakelijk en dragen geen verantwoordelijkheid wanneer de bezorgservice vertraging heeft bij leveringen.

Levertijd

Je favoriete product uitverkocht of niet op voorraad

Laat het ons weten! Wie weet kunnen we dit nog regelen met de leverancier zodat jij toch kan genieten van het door jouw gewenste product. 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestel voor €75,00 en je pakket wordt gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €75,00 hanteren wij de tarieven van PostNL. Wij verzenden geen pakketten naar het buitenland. 

Kan ik mijn pakket ook ophalen?

Helaas is dat niet mogelijk

Kan ik na het bestellen nog annuleren?

Wanneer je een bestelling plaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Zodra het pakket is aangemeld bij PostNL is de bestelling niet meer te annuleren.

Wat is het retourbeleid?

Voldoet een woonaccessoire niet aan je verwachting? Je hebt het recht om zonder opgaaf van reden je bestelling te retourneren. Hiervoor geldt de volgende procedure:

  • Meld je retour binnen 14 dagen aan via mailadres retour@wensdecostyling.nl. Daarna heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan te bieden bij een bezorgservice.
  • Vermeld in de mail je volledige naam, het factuurnummer en het bankrekeningnummer waarmee je de betaling van je bestelling hebt gedaan. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je retournering, ontvang je het bedrag van je bestelling retour.

Retourneren

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening. 

Retourneren

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben?

Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Daarom horen wij graag waarover je niet tevreden bent. Stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in en vermeld in je bericht de klacht, het factuurnummer, je naam en je telefoonnummer. Wij reageren binnen twee werkdagen op je bericht. 

Niet tevreden?

Ik heb een andere vraag…

Mail ons je vraag naar info@wensdecostyling.nl of vul het contactformulier in. Wij beantwoorden onze mail binnen twee werkdagen. 

Algemene Voorwaarden

Herroepingsformulier

Levertijd Webshop

Privacyverklaring

Review Policy